پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است

جان ها فدای آقایمان.

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۴۳ ب.ظ


خوبه هر دفعه ای برخی از مسئولین که فکر میکنند کسی هستند سخنرانی 21 تیر سال 78 آقایمان امام خامنه ای را بخونند.

قسمتی از این سخنرانی:

"...اگر با نام دفاع از دین هم انجام گیرد، غلط است؛ اگر با نام دفاع از ولایت هم انجام گیرد، غلط است. مگر من بارها نگفته‌ام در اجتماعات کسانى که مخالفند، هیچ کس نباید رفتار خشونت‌آمیز داشته باشد؛ چون این، دشمن را خوشحال مى‌کند. بارها ما این حرف را گفتیم، چرا گوش نکردند؟! چرا گوش نمى‌کنند؟! حتّى اگر یک حرفى که خون شما را به جوش مى‌آورد به زبان آورند - مثلاً فرض کنید اهانت به رهبرى کردند - باز هم باید صبر و سکوت کنید. اگر عکس مرا هم آتش زدند و یا پاره کردند، باید سکوت کنید. نیرویتان را براى آن روزى که کشور به آن نیازمند است، براى آن روزى که نیروى جوان و مؤمن و حزب‌الّلهى باید در مقابله با دشمن بایستد، حفظ کنید، والاّ حالا فرض کنیم یک جوان، یا یک دانشجوى فریب‌خورده‌اى هم حرفى زد و کارى کرد؛ چه اشکالى دارد؟ من از او صرف‌نظر مى‌کنم...."






مطالب این قسمت به دلیل ظرفیت نداشتن یه عده ای سانسور شد.!!
دوستان علاقه مند میتوانند این مطالب را در پست بعدی با درخواست دریافت رمز به صورت نظر خصوصی در همین پست مشاهده نمایند.ایمیل یا وبلاگ برای ارسال رمز فراموش نشود.






وای از آن روزی که دافعه بیشتر از جاذبه شود وای...

یاعلی

لبیک یا امام خامنه ای

                                       تا آخر ایستاده ایم...

پ.ن:

این "ماه"گرفتگی

مرا

خواهد کشت



مهاجرت

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۱۳ ب.ظ

آدمی پس از چندی نیاز به مهاجر شدن و مهاجرت دارد.

برخی پس از مهاجرت از عرش به فرش نزول و برخی برعکس و صعود میکنند.

معمولا وقتی مبدا ترک می شود به سمت مقصد که مبدا مشکلی داشته باشد و یا عده ای هم ریسک پذیرند و به خاطر تنوع و شاید پیشرفت بیشتر مبدا را ترک میکنند.

قلم سرخ بعد از تبدیل از بارون به قلم سرخ با پیشرفت های خوبی همراه بود.آرام آرام جایی برای خودش در این وانفسای وبلاگ ها با موضوعات مختلف باز میکرد.

اما از انجایی که سرویس دهنده ی بلاگفا مشکلاتی هم در مدیریت و هم در امکانات داشت عرصه ی پیشرفت بیشتر را برای قلم سرخ تنگ کرده بود.

غیر از این به نظر بنده ی حقیر از این نوع وبلاگ ها(مذهبی-فرهنگی و ...) در فضای مجازی زیاد هست و تفاوت ها بیشتر به شیوه ی نوشتن بر میگردد. با اینکه شیوه ی نوشتن و قلم نویسنده یکی از اصول اجرایی وبلاگ خوب هست اما نظر من بر شیوه ها و روش های جدید وبلاگ نویسی هست.

روش هایی مثل تلفن یک طرفه و یا بحث بین دو نویسنده میتواند جذابیت زیادی برای خواننده داشته باشد.

تصمیم گرفتیم که انشاالله به زودی مهاجرتی از بلاگفا به بلاگ (سرویس دهنده ی جدید و با امکانات مناسب)داشته باشیم.

انشاالله درصدد تغییرات نیز هستیم.