پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

و شاید شروع یک پایان

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۲۶ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

اخرین پست در قلم سرخ و فضای وبلاگ مربوط میشود به 18 اردیبهشت 1394

وقتی نام کاربری و پسورد را دوباره تایپ کردم این فکر بود که کس دیگری هنوز وبلاگ نویسی میکند یا خیر.

و در همین لحظه به این فکر میافتم به صفحه اول بلاگ برم و نتیجش را تا چند لحظه ی دیگر اینجا بگذارم.

بله و دوباره به تحلیل ها و نتیجه گیری های ذهنی خودم شک میکنم وقتی میبینم اخرین بروزرسانی ها برای همین چند ثانیه پیش بوده.

به این فکر میکنم شاید خیلی سریع سوختیم . و سوزاندنمان.

و در حال به این فکر میکنم چ کسی بناست بعد 2 سال این متن را بخواند...

شاید فقط برای خودم بنویسم.

ولی خواهم نوشت تا سند و مدرکی بماند برای اینکه بدانند چه شد که سوختیم.

شاید آنها نسوزند...

و شاید نیز شروع یک آغاز....

  • محمد عادلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی